Danganronpa V3: Killing Harmony
Danganronpa V3: Killing Harmony, known in Japan as New Dangan Ronpa V3: Everyone's New Semester of Killing is a Japanese visual novel game developed by Spike Chunsoft. It is the third main title in the Danganronpa series. It was released in Japan on January 12th, 2017 for PlayStation 4 and PlayStation Vita. It will be launched on PlayStation 4, PlayStation Vita, and Steam for PC in North America on September 26th, 2017, and in Europe on September 29th, 2017.
A promotional demo called Danganronpa V3: Killing Harmony (Demo Version) was released in Japan on December 20th, 2016[18]. The Demo was later released in North America, Europe, and Australia on August 25th, 2017
"Vítejte v novém světě Danganronpa a připravte se na největší a nejzajímavější epizodu." V "psycho-chladném" prostředí je nové obsazení 16 postav, které jsou uneseny a uvězněny ve škole. myslíš si, že je to vysoká sázka, rychlé vyšetřování bylo, když jsi vyšetřoval případy zkroucené vraždy a odsoudil své nové kamarády k smrti Zapomeňte na to, co si myslíte, že víte o Danganronpa a připojte se k novému obsazení Ultimates pro zcela nový začátek Ve světě, všichni se snaží přežít, nikdo nemá motivaci, jak to vypadá. Použijte své dovednosti k vyřešení každé nové vraždy nebo ke splnění strašidelného konce. Jeho rychlé tematické scény si vyžádají lži, rychlé myšlení a logiku, aby vedli ostatní studenty k správným závěrům. "- Oficiální synopse
Gameplay
Danganronpa V3: Killing Harmony se odehrává v nové škole s úplně novou postavou, která působí jako počátek nového oblouku spíše než na začátku nového davu. přímé pokračování předchozích dvou hlavních titulů. Navzdory tomu se hra a příběh odehrávají na podobné lineární cestě k předchozím hlavním titulům při přidávání nových herních prvků.
Stejně jako jeho předchůdci je vývoj hry založen na kapitole a rozdělen na tři hlavní typy her: interakční charakter, vyšetřování a třídní zkoušky. Hráč ovládá protagonistu z pohledu první osoby a může prozkoumat školu ve svém volném čase a další části školy se stávají dostupnými, jak se příběh postupuje. Interakce s určitými znaky nebo objekty se používá pro vyprávění příběhů. V každé kapitole musí být vyřešena vražda, kterou musí protagonista a jeho spolužáci vyšetřovat a řešit, a vyvrcholit třídním soudem v soudní síni.
Hra představila koncept "smacking" objektů, aby se podívali na Monocoins při zkoumání školy, která odstraňuje herní modely z místnosti. Stejně jako v předchozích hrách může protagonista komunikovat s ostatními studenty a zlepšit jejich vztah prostřednictvím volnočasových akcí.
Třída zkoušek
Hlavní článek: Studium ve třídě
Klasické testy dostaly opravu v zařízení Danganronpa V3 a přidaly řadu nových funkcí a minigames. Třídy zkušebního stupně se během hry pohybují, přičemž se stupně mohou pohybovat uprostřed kruhu; toto je často používáno, pokud jsou některé znaky podezřelé. Kolem pravdy kulky byly také představeny kuličky, které umožňují protagonistovi lhát, aby posunul třídní test dopředu. Nové minihry byly také zavedeny a stávající byly aktualizovány novými jednotkami:
Hangman's Gambit Ver. 3.0 je podobně jako Dambanronpa 2's Improved Hangman's Gambit, což představuje dopisní dlaždici na nastavené trase, která se může srazit, přesto jsou ve tmě a protagonista musí svítit světlo na ně, aby se podíval na písmena.
Armament Argument je rytmická hra, která odpovídá Bullet Time Battle / Panic Talk, ale s novým formátem, ve kterém musí hráč stisknout pravé knoflíky v rytmickém čase, aby zničil část svědectví. Když je zdraví oponenta vyčerpáno, jejich oblečení bude také zničeno. Když je jejich zdraví prázdné, objeví se na obrazovce čtyři slova (nebo slovní segmenty), které, pokud jsou vybrány ve správném pořadí, představují vyvrácení argumentu oponenta.
V debatě o Scrumu mnoho argumentů argumentuje jejich případem ve dvou týmech, které představují dva protichůdné názory. Protagonista musí nalézt klíčové slovo v argumentu na jedné straně k rozporu s argumentem druhého.
Mind Mine je minigame styl puzzle, ve kterém hráč zničí bloky odhalit obrazy skryté pod ním. Odhalení správného obrazu zvítězí ve hře.
Psyche Taxi se podobá logickému ponoru, kde protagonista řídí auto způsobem, který sbírá dopisy a tvoří otázku s odpovědí s více volbami. Chcete-li odpovědět na otázku, musí protagonista vstoupit do správného pruhu a zpomalit natolik, aby zvedl dívku v uličce.
Hromadná debata o panice je podobná diskusi o probíhajících rozhovorech, ale v této verzi se více mluví současně. Z tohoto důvodu je obrazovka rozdělena do více segmentů s jiným studentem a prohlášeními v každém, stejně jako několik slabých míst. Stejně jako při Non-Stop Debate musí být správná míč Pravdy použit k zničení správného slabého místa.